Erityistehtävä:
MONIKULTTUURISUUS KOULUSSA
Pohdi monikulttuurisuutta koulussa,
vastaa kyselyyn täällä
KEVÄT 2013
TEHTÄVÄ 1:
TIEDONHAKUA
Osa 1:
Aukaise OpenOfficen-tekstiasiakirja ja tallenna asiakirja työpöydälle .rtf muodossa ( etunimi_luokka_tiedonhaku ).
Osa 2:
Kopioi Petäjäveden yläasteen verkkosivuilta tiedonhaku tehtävät ( 1 - 20 ) omaan tekstiasiakirjaasi.
Osa 3:
Vastaa kysymyksiin hakukoneiden avulla. Merkitse näkyviin www-sivu, mistä vastaus löytyi. Mitä hakukonetta käytit?
Osa 4:
Mene Posion kirjaston Web-Origo sivuille. Löytyykö kirjaston kokoelmista seuraavat nuotit ja kirjat?
Mikä on sijainti, hylly ja luokka?
a) I Will Stay ( nuotti )
b) Sininen huivi ( nuotti )
c) Kalle Päätalo; Riitun poika
Osa 5:
Lähetä vastausasiakirja Tiinan sähkäriin .rtf muodossa.
TEHTÄVÄ 2:
TUTUSTU UUSIIN OHJELMIIN
Muistikarttaohjelma
Yhteiseen kirjoittamiseen
Creative Commons tarjoaa joustavaa tekijänoikeutta luoville ihmisille
TEHTÄVÄ 3:
KAJAK
Harjoitus 1:
Kopio ja liita oheiset kysymykset tekstiasiakirjaan. Vastaa kysymyksiin linkkien avulla. Tallenna asiakirja .rtf muodossa työpöydälle ja lähetä se Tiinan sähkäriin.Laista viestin otsikoksi Kajak_oma_nimi.
1.Minkä alan osaajia koulutetaan Kajakissa?
2.Millainen on pelialan opintojen sisältö?
3.Kerro pelialan opintojen rakenteesta
4.Mitä ohjelmistoja Kajakissa käytetään?Mitkä näistä ohjelmista löytyy koulun koneelta?
5.Millainen on Kajak3D peli?
TEHTÄVÄ 4:
HYVÄT JA ILMAISET VERKKOPELIT
1.Allods
2.Battlestar Galactica
3.Dungeons Dragons
4.Lord of Rings
5.Need of Speed World
6.World of Tanks
Harjoitus 1:
Tee pareittain peliarvostelu.
TEHTÄVÄ 5:
Tee hauska opetusvideo
Ohjeet täällä
VastaaPoista1. pelialan ammattilaiseksi
2. protofolio, kilpailut, finnis game jam
3.
4.
5. Kajak3D-pelimoottori on Kajaanin ammattikorkeakoulussa kehitettävä pelien ja simulointituotteiden kehitykseen tarkoitettu sovelluskehitysalusta, jonka arkkitehtuuri on suunniteltu toimimaan ennen kaikkea älypuhelinympäristöissä.